1

Rucklet 2.0

Ja nu är det färdigt. Inte i min vildaste fantasi kunde jag ana hur fint det skulle bli. Och allt sentimentalt trams om att det känns trist för allt vi gjort själva innan vattenskadan är borta och då känns det inte lika mycket som vi längre, ja det är som bortblåst.
Nästa helg flyttar vi ut banne mig.
Men det måste tyvärr föregås av en rätt avancerad städning (jag kallar det städning då Ingenjören är en riktig hamster och alltid tror sig behöva all möjlig skrot i framtiden, men egentligen menar jag att jag kommer slänga en massa skit på tippen i lönndom. föräldraledighet ftw!) då hela vardagsrummet är fyllt av gammal skit, hm, jag menar saker som kanske kan vara bra att ha sen.

Kommentarer:

1 Tingeling/lilci:

skriven

Ååh så fint övre bilderna, och vilka praktiska grejjer som sparats....eehumm. Jag brukar också smygslänga

Svar: Men visst är det? Man blir helt stum. Tänk vad mycket bättre det blir när proffs bygger. Faktiskt. (Vi hade det fint innan också. Bara lite sämre med rakhet, hållfasthet osv :-)). Och men ELLER HUR, bra grejjer att spara. Jag har redan slängt en massa i lönndom. Men han har också plockat upp en del ur containern som han vill spara. Typ gamla VHS- kassetter. Vem har en videobandspelare idag?
Velig

Kommentera här: