1

Inredning

Nu när Rucklet så sakteliga börjar bli klart, kan vi skönja att man faktiskt kan polera en bajskorv. Ni är förstås rysligt nyfikna på vilka tapeter vi (jag) valde i all hast.
 
Jo, nu ska jag stilla er nyfikenhet.
I tvillingarnas blivande rum valde vi (jag) en tapet från Ferm Living. Jag var lite tveksam, det fanns ju så många fina barntapeter att välja på där. Men nu när den är på plats så ser jag ju att den är helt rätt.
 
I resten av det renoverade (det som förut var kök och sovrum, men som nu är bara ett stort kök med stor matplats) valde jag denna lilla pärla från Boråstapeter.
Den är mycket neutral, men tillsammans med kritvita allmogelister och detta golv (som vi är lite osäkra på, men nu är det försent. I morgon läggs det. Vi hade vitlutade furugolv tidigare, så det blir ju viss skillnad. Det mest positiva, försöker jag intala mig, är att smutsen inte kommer synas lika bra på detta golv) kommer det bli en kanonkombo.
Och så mycket mer ljus vi har in nu! Två nya fönster och en altandörr. 
 
Ja, jag säger då det.
Rätt vad det är kanske vi bor där. På heltid liksom. Så fint blir det!
 
Här är en bild på flickornas rum irl, som vi tog ikväll när vi var där och lämnade mitt senaste Blocketfynd: en tvättmaskin och kondenstumlare i nyskick, som endast är 40 cm djupa. För 1000 kr totalt.
Jag är ett ekonomiskt geni.

Kommentarer:

1 A-S:

skriven

Så. Så. Himla. Fint!

Svar: Jag VET! Det kommer bli värsta drömmen!
Velig

Kommentera här: