0

Vad händer?

Varför skriver jag inte? Varför svarar jag inte på kommentarer?
Helt sinnessjuk vecka. Helt vansinnig. Men it's blowing a wind if change, för att citera Scorpions typ, och det är nog bra. Nej det ÄR bra! Inte nog.

Det är på mitt jobb vindarna blåser. Det har varit stormigt ett tag, men nu har vinden vänt (Petter). Äntligen, för jag hade nog ett begynnande magsår.
Det är ju typ ett heltidsjobb att ta hand om tvillingarna. Sedan har vi två barn till, ett hus och ett fritidshus. Så lite stressad blev jag när det inte blev så bra som vi trott, på jobbet alltså.
Men jag har lärt mig massor.
Så här kommer lite tips:

Till exempel kan grundlig research vara bra. Både när det gäller marknad och människor.
Släpp inte kontrollen. Kontroll är bra skit. Lita inte på någon annan än dig själv. (Några få KAN man lita på, faktiskt. Så det gör jag, annars skulle jag bli tokig).
Om du ska dra igång en ny idé, se till att vara mångmiljonär först.

Om du ska dra igång en ny idé, försök att inte bli gravid just precis då. Och speciellt inte med tvillingar. Det komplicerar saker och ting en smula.

Ha eoner med tid. Alltså typ oändligt med tid. Och tålamod.

Låt inte känslor styra.

Varsågod.

Jag skickar fakturan.

Jag bifogar även bilder på hur det kan se ut när man försöker stoppa en rullande skitstor bil med sin vad.









Kommentera här: