2

Det bästa med att vara gift med Ingenjören

måste vara att han forskar så bra att han vinner fina priser. Nyss vann han ett pris som innebär en tredagarstripp till Wien, i slutet av maj, tillsammans med sin respektive (alltså jag). Vi flyger dit, bor flott, Ingenjören presenterar sin forskning på en kongress (hur nu det kan kallas ett pris, att prata inför hundratals människor på engelska. Rys.) medan jag gör stan. Helt utan barn.


Att han dessutom är snygg, smart, rolig, händig och världens bästa pappa är just nu av underordnad betydelse. Jag menar WIEN! WIEN!

Kommentarer:

1 A-S:

skriven

Najs!!!

Svar: Jag vet! Längtar.
Velig

2 Erika:

skriven

Åh Wien! En av de finaste städer jag varit i. Vill du ha tips? Jag har massor!

Svar: Åh ja! Väldigt gärna massor av tips tack!
Velig

Kommentera här: