3

Plötsligt händer det

Här skulle jag vilja skriva att vi fick sjukt mycket betalt för lägenheten. Jag skulle vilja skriva att budgivningen aldrig ville ta slut. Jag skulle vilja skriva att vi just nu väljer lyxkakel till vårt badrum i huset, som måste genomgå en rätt så omfattande ansiktslyftning.
Men nej.

Av närmare 50 personer som var på de sammanlagt nio visningarna, så var det bara en (1) intresserad. En fjuttig budgivare. Och eftersom vi var rätt less på att inte kunna vara hemma så accepterade vi till slut hans bud på 125 000 kr under utgångsbudet.
Trots allt en vinst på nästan 400 000 kr. Vi borde vara supernöjda.
Det är ju trots allt ekonomisk kris.
3 miljoner är sjukt mycket pengar för en lägenhet.
Men vi hade hoppats på MER!!!!!
Jävla skit.
Mitt drömbadrum får vänta.
Lyxfamiljebilen också.
Och så vidare.

Nu ska vi dricka bubbel. Lägenheten är faktiskt såld!!!
Det kunde varit värre.

Nice tycker lillebror

Kommentarer:

1 Mellanbarnet :

skriven

GRATTIS!

2 Evelina:

skriven

Waaoo, Stort grattis! Ni gör en vinst på 400 tusen! Det är ju jättebra!! Kram på er!

3 Velig:

skriven

Tack!
Nu: hus!
Vuxnare än såhär kan jag inte bli

Kommentera här: